Humorral könnyebb a társkeresés!

indította: Ancsi
Matild
Matild küldte
június 28. 07:22

@Máté: Találkoztam olyan emberrel aki mást sem tudott csak vicceket mesélni. Nem volt humoros! Viszont ha nincs humor érzék akkor "sótlan az étel"!

Matild
Matild küldte
június 28. 07:14

@Csaba: Mindig azt mondogatom és igaz hogy. Önmagam számára a legszórakoztatóbb személy ÉN vagyok!/ jókat röhögve a hülyeségeimen./😂

Éva
Éva küldte
június 26. 07:52

- A maga férje olyan, mint egy focilabda. - Miért? - Minden reggel a kapuban találom, berúgva... Látod azt a két nőt? A barna hajú a felségem, szőke meg a barátm! - Érdekes nekem is, csak pont fordítva!

4
Lajos
Lajos küldte
június 25. 17:44

Mmm, ismerkedtem valakivel. Kémiatanár vagyok. Meséltem neki egy viccet. Nem történt reakció. ;) :D

1 2
István
István küldte
június 25. 10:53

Miért ír fel az orvos 2 X 3 szem gyógyszert a betegének? Mert az hat...

1
Emese
Emese küldte
május 23. 08:54