Miért gubbasztanak otthon a magányos nők?

indította: Zoltán
Miklós
Miklós küldte
június 12. 11:31

@Atilla: az a baj ,hogy sokan a nem megfelelő terméket a reklám alapján veszik meg :D

Miklós
Miklós küldte
június 12. 07:19

@Hajnal: nekem lenne, bár nagyon kezdő vagyok ezen a téren. Ellenben akkor cserébe, egyszer gyere el velem bowlingozni vagy gokartozni

Atilla
Atilla küldte
június 11. 20:08

@Viki: A szerelem egy biológiai és biokémiai folyamat. Mesterségesen is létrehozható, előidézhető. A feromonoktól függ. Ám mesterséges formonok a legtöbb olyan vegyipari termékben vannak, amelyek a testtel érintkeznek. Samponokban, tusfürdőkben, mosószerekben, stb. A test hője és a testből kipárolgó víz oldja ki a feromonokat a ruháinkból, és képez 1-5 m-es körzetben feromonfelhőt körülöttünk. Ám mivel mesterséges feromonokról van szó, az eredmény egyértelműen hibás lesz.

Atilla
Atilla küldte
június 11. 20:04

@Lajos: A külsőnek csak reklámértéke van. S mint tudjuk, a reklámokban valódi érték nem található... 🤣

Hajnal
Hajnal küldte
június 11. 16:59

Sziasztok! Esetleg squash-olni nincs kedve valakinek? Az én partnerem is lelépett. :(

Lili
Lili küldte
június 10. 21:57

@Dávid: köszi Dávid. 😉

Dávid
Dávid küldte
június 10. 20:23

@Lili: használj sunbreez olajat én is azt használom izűletre.

Miklós
Miklós küldte
június 10. 19:36

@Viki: egy online felület mitől tér el egy diszkós ismerkedéstől? Honnan tudod ,hogy itt az oldalon éppen nem programot keres valaki? Ne értsd félre :) csak kíváncsiságból kérdezem. Mármint alapvetően egy társkereső oldal ez igaz, de a személyiségét, vagy a szándékát az illetőnek nem a felület fogja megmutatni.

Laci
Laci küldte
június 10. 18:55